Včera 12.11.2014 vo večerných hodinách do nasledujúceho rána nebola opäť dodávka tepla do BD Ipelská 11 Bratislava. O tejto situácii ste neinformovali. Ráno nebola kvalita TUV zodpovedajúca štandardom a nemáme dôvod hľadať kto daný problém spôsobil. Po rannom telefonáte sme boli informovaní, že ste riešili havarijnú situáciu na Bodrockej ul. Situácia s výpadkami a neinformovaním sa opakuje za posledné mesiace.
Za BD platíme pravidelne platby podľa zmluvy. Teplo zaplatíme podľa objednaného tepla a to aj v prípade, že ho neodoberieme. Dôvod neodobrania sa pritom nedokladuje. V tomto kontexte Vás žiadam o návrh kompenzácii za nedodávanie tepla ako pre prípravu TUV tak pre kúrenie.
Technické problémy, ktoré spôsobia odstavenie tepla na časti sídliska haváriou na jednom dome by ste si mali riešiť urýchlene, nakoľko takýto problém nemáme dôvod znášať na kvalite odoberaných služieb.
Za zástupcov bytového domu
Marian Dadaj
Odpoveď Dalkie :
Vážený pán Dadaj,
je pravdou, tak ako uvádzate vo Vašom maili zo dňa 13.11.2014, že nebolo dodávané teplo, resp. bolo dodávané v nižšej kvalite do BD Ipeľská 11 v Bratislave.
Dôvodom prerušenia dodávky tepla v nočných hodinách bola porucha riadiaceho systému, v dôsledku ktorého došlo k výpadku všetkých kotlov na kotolni Bodrocká. Porucha bola odstránená v skorých ranných hodinách dňa 13.11.2014. Hneď po odstránení poruchy boli kotle spustené a začal postupný nábeh kotolne. Nakoľko však sústava počas noci čiastočne vychladla a zabezpečenie požadovanej teploty z fyzikálneho hľadiska nie je možné okamžite zabezpečiť, sústava sa postupne stabilizovala na požadované teplotné a tlakové parametre.
Mrzí nás, že k neočakávanej poruche došlo, ale bohužiaľ nebolo možné túto poruchu odstrániť okamžite.
Čo sa týka Vašej otázky ohľadne platieb za neodobraté teplo, spoločnosť Dalkia fakturuje len teplo, ktoré bolo skutočné odobrané a teda namerané na Vašom objektovom merači tepla. To znamená, že Dalkia Vám v platbách nevyfakturuje žiadny neoprávnený náklad. Zároveň platí, že po ukončení kalendárneho roka a vo vyúčtovaní v 13 faktúre sa objem oprávnených fixných nákladov prerozdelí v pomere podľa skutočných spotrieb tepla jednotlivých odberateľov v lokalite Podunajské Biskupice. To znamená, že za teplo, kedy Vám nebolo dodané ani nezaplatíte.
Vážený pán Dadaj, touto cestou prijmite prosím naše ospravedlnenie za zníženú kvalitu dodávky tepla pre ÚK a prípravu teplej úžitkovej vody. Všetko naše úsilie smeruje k tomu, aby naši odberatelia boli spokojní a s dôverou sa na nás obracali ohľadne dodávok tepla.
Odpoveď Vám zašleme doporučene poštou na Vašu adresu (povinnosť v zmysle legislatívy)
Miloš Valovič
manažér CZT
manažér CZT
Dalkia a.s.www.dalkia.sk
P Myslite na životné prostredie! Potrebujete tento dokument skutočne vytlačiť? Please consider the environment before printing this email.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára