piatok 1. januára 2016

2016 Realizácia aktivít

Na tejto stránke sú evidované úlohy riešené v roku 2016 so stavom ich riešenia a odpočtom progresu.

Výzva Senes na vyčistenie šachty a jej zabezpečenie

19/9/2016 upozornili sme spoločnosť, ktorá realizuje rekonštrukciu. Na náprave pracujú.
Ďakujem za upozornenie a prajem pekný deň.
S pozdravom, Mgr. Kohútová

14/9/2016 Počas rekonštrukcie domu ipelska 9 pretrváva problém s prístupom k hlavnemu vodovodnemu uzáveru SUV. Aktuálne na šachte nieje kryt, čím je šachta nebezpečná. Zároveň do šachty deti hádžu kamene. Aktuálne prekrytie ktore stavebník realizoval nieje bezpečné.
Nakoľko Ipelska 11 do rekonštrukcie šachty a jej vyčistenia investovala finančné prostriedky, v rámci zachovania našej investície vás žiadame o odstranenie tohto vážneho bezpečnostného problému ktorý vznikol pri rekonštrukcii a zároveň o následne zabezpečenie vyčistenia a uvedenia šachty do pôvodného stavu .

Rozbité okienko na pivnici

14/9/2016 Poprosím o nahlásenie a riešenie poistnej udalosti vandalizmu na pivničnom okne.

Čistenie technologie pripravy SUV

07/09/2016: na základe zmluvy o dielo s Kapex Metering s.r.o., a vzákomnej dohody realizovať po 2 rokoch vyčistenie technologie pripravy SUV, porposím o kontaktovanie spoločnosti a dohodnutie týchto prác, pre vyčistenie súvisiacich filtrov, kontroly diela a celej sústavy.

23/9/2016Dobrý deň, pán Siloš,Vašu požiadavku evidujem.Presný termín Vám oznámim mailom.
S pozdravom
Peter Kaňuch

Delenie nákladov kanalizácia

22/6/2016 Schválená faktúra za čistenie odpadu s požiadavkou na refakturácie polovice nákladov u Ipelska 9, keďže ide o spoločný priestor

Havária kanalizácie, nočný výjazd 

6/2016 by mal byť hradený z poistky

Havária strechy, odtrhnutá izolácia

6/2016 by mala byť hradená z poistky

Reklamácia vyýčtovania

14/6/2016 Reklamácia a vysvetlenie od sprvcu o počiatočných a koncových stavoch pre vybrané byty , pre SUV, TUV, s dátumami odpočtov a termínom poslednej výmeny vodomerov.
Spotreba na týchto trvale obývaných bytoch v zúčtovaní 2015 je nižšia ako v bytoch, kde nikto pravidelne nebýva.

Nový dodávatel elektriky MAGNA

Reklamácia platieb za rok 2016 komunikovanána správcu. Identifikovaná zmena dodávateľa elektriny na MAGNA, bez vysvetlenia a informovania.

Prefinancovanie úveru, zníženie úrokovej sadzby

13/9/2016 Hlasovanie je naplánované na 20-22/9/2016
15/2/2016 Správca bol požiadaný na osobnom stretnutí o návrh riešenia prefinancovania existujúceho úveru , iným lacnejším zo ŠFRaB. K súčnnosti bol ponúknutý jeden z vlasníkov bytového domu, ktorý riešil financovanie.
Nevyriešené. Zástupcovia riešili samostatne. Predložená ponuka vlastníkom 23/6/2016, bude písomné hlasovanie k téme.

Finančný stav zápisnica 2/2016

15/2/2016 Správca bol informovaný že nedošlo k vysvetleniu finančneho stavu zo zápisnice v 12/2015. Ustne bolo vysvetlené, že v reportovanom stave ete nebola účtovne započítaná uhradená úverová splátka. Písomné vyjadrenie zatiaľ nedošlo.

Aquadefekt

15/2/2016 Správca informoval o riešení Aquadefect a doriešenie spádových rúr v plnom rozsahu.
18/2/2016 mSilos : Dnes budem hovoriť s dodávateľom o možnej zľave a dám info
2/3/2016 mSiloš : Dostal som upravenú CP od Aqua defekt vystavil som objednávku a požiadal som o urýchlene vykonanie opravy samozrejme pokiaľ im to počasie dovolí. Informoval som aj p. Barilovú
22/6/2016 Zvod 1 od spodných podlaží opravený, plánuje sa oprava Zvodu 2

Havaria kúrenia - kompenzátor Holodová

13/9/2016 Objednané riešenie od MODACO
1/2/2016 Správca informoval o ponuke na výmenu kompenzátora. Pol požiadaný o doplnenie informácii, nakoľko zástupcovia nie sú informovaný o stave, či ide o haváriu a pod.
Ipeľská 11, p. Holodová -výmena kompenzátora. Pri obhliadke kompenzátora u p. Holodovej bol zistené že je ho nutné vymeniť
22/1/2016 Urgované vysvetlenie k neevisovanej Zmene počtu osôb - Ipeľská 11 byt č. 38 Nevysvetlené, iba zmené vo vyúčtovaní.

Odvzdušnenie SUV

20/1/2016 Odvzdušňovanie vodovodných stupačiek, časť SUV, urgované riešenie

Platby roku 2015

8/1/2016 urgované vysvetlenie platieb roku 2015

Revízia PO

24/11/2015 : Podľa platieb bola vykonaná revízia PO, poprosíme o dodanie správy z revízie pre jej zverejnenie.

Vyriešené aktivity 2016:

Reklamácia schody RUAL

1/8/2016 Reklamácia vyriešená
3/6/2016 Opakovaná reklamácia realizácie schodiska u RUAL : dlažba na vonkajšom schodisku "klepe". Bol som preveriť situáciu a potvrdzujem, že na 2,3,4 schode z vrchnej časti nieje pod dlažbou dostatočne lepidla a dlažba "klepe", a v niektorých prípadoch sa hýbe už kachlička a vypava špárovka.
Požiadali sme odšpárovať, vytiahnuť kachličky, odstrániť lepidlo a urobiť nanovo.

Reklamácia RUAL Strieška

1/6/2016 Reklamácia realizácie striešky u RUAL : zatecena stena pod strieškou po daždi.Predpokladam že treba len skontrolovať tesnenie. Požiadali sme zatesniť.
1/7/2016 Reklamácia vyriešená

Reklamácia napojenia hydrantového systému

6/6/2016 Kontaktovaný dodávateľ dodané podklady, čaká sa na realizáciu
1/8/2016 Reklamácia vyriešená

Rekonštrukcia prízemia.

19/02/16 Na vedomie posielam objednávku na schránky dohodnuté s p. Janíkom že montáž bude až nakoniec celého diela.
19/02/16 Keď sme boli na dome p. Alscher RUAL, p. Janík a ja tak sme vymerali schránky tak aby sa dali dvere otvoriť až po stenu rám dverí bude posunutý cca o 15 cm smerom ku vchodovým dverám a schránky tomu nebudú zavadzať. Polička bude cca 50 cm nad podlahou tak aby sa tam zmestila A4 hĺba poličky 39 cm, schránky budú začínať spodná hrana 80 cm na podlahou a budú končiť vo výške 157 cm
19/02/2016 Vystavená objednávka na realizáciu 56 schránok
16/2/2016 Správca bol požiadaný telefonicky o prípravu zmluvy o dielo pre realizáciu rekonštrukcie prízemia.
25/2/2016 mSilos V prílohe Vám posielam návrh zmluvy o dielo spoločnosť RUAL. Podľa predbežnej dohody ak všetko pôjde dobre tak už budúci týždeň by spoločnosť RUAL začala pracovať na rekonštrukcii.
29/2/2016 Dodaná upravená a spripomienkovaná zmluva k správcovi
10/3/2016 Zmluva parafovaná za zástupcov a postúpená na podpis.
15/2/2016 Správca na osobnom stretnutí informoval o príprave ponuky pre riešenie opláštenia strechy budovy aby sa zabezpečilo nezatekanie do plášťa domu. Realizované opravou na Atike domu

Slovenská pošta - rekonštrukcia

15/2/2016 Správca bol požiadaný na osobnom stretnutí o oslovenie Slovenskej pošty aby pred rekonštrukciou zabezpečila odstranenie ich zariadenia v Bytovom dome.

Domový telefon 4 poschodie

10/2/2016 Správca bol požiadaný o zakúpenie , namontovanie a zapojenie nového domového telefónu v byte na 4 poschodí na náklady vlastníka, s čím vlastník súhlasil.
22.2.2016 Vlastník bytu informoval o namontovaní telefonu a požiadal o aktualizáciu mena v zozname pri zvončeku vonku.
27.2.2016 Bolo aktualizované tablo s menami na zvončekoch.

Čierna elektroinštalácia z revíznej správy

Káble vedúce so strechy DB Ipeľská 11 na BD Ipeľská 15.


Staršie aktivity :

Revízia elektroinštalácie

12/6 p. Siloš doručil závery revízie a vyžiadal ponuky riešenia. Správa o odbornej skúške je zo dňa 26.08.2009. V prípade, že cenové ponuky budú do 120 € v konečnej cene, môžu byť objednané. Nakoľko ceny boli nad 120€, bolo vypísané VK 16/6 s termínom ukončenia 20/6 pre overenie oprávnenosti ceny.

31.7 boli poslané na posúdenie správcovi a zástupcom jednotlivé ponuky s termínom ich výberu odporučeného dodávateľa do 7/8. Zástupcami vlastníkov p. Dančákovou Demskou a p. Dadaj vybraná bola firma Slaja s.r.o. Realizácie opráv a novej revízie sa uskutočnila 13.- 14.8.2014. Revízna správa bude dodaná správcovi. Zatiaľ nepotvrdené.

Reklamácia zateplenia - p.Kupcová Riešená V.Haršániová

Reklamáciu zo dňa 14/5 prevzala do riešenia p. Haršaniová. Všetky reklamácie sa majú riešiť písomne. 17/6 p. Kupcová potvrdila, že problém pretrváva a p. Haršaniová bola dotazovaná na stav riešenia reklamácie. Písomná reklamácia nebola k 17.6.2014 do rúk správcu podaná.

Domová brána a Evidencia čipov Riešená V.Haršániová

Evidenciu, vydávanie a rušenie čipov má v zodpovednosti p. Haršaniová. Je v reklamácii to, že p.Szanwald vydáva vstupné kľúče bez schválenia. Nemáme informáciu o podaní písomnej reklamácie.

Revízia pridelenia pivníc 

Riešená L.D.Demská. Pridelenie pivníc nekorešponduje s plánmi. Aktivita sa bude realizovať osobným oslovení každého vlastníka a revidovanie stavu obsadenia pivníc.

Prepojenie atiky so zateplením Riešená L.D.Demská

Poistné udalosti nikdy neriešené cez poisťovňu

Problém minulých období, ktorý je stále v riešení so správcom.

Reklamácia bleskozvodov na streche, osadenie dverí Riešená L.D.Demská

O spísanie písomnej reklamácie bol požiadaný p. Siloš 18. júna 2014. 21. júla sa na stav reklamácie dotazovala p. L.D.Demská bez odpovede do 31/7/2014. Ziskat kopiu reklamacie, nakolko boli podla informácií od p. HAršániovej opravené len dvere.

Aktualizácia osobo-mesiacov

Aktualizácia bola prisľúbená od p.Haršaniovej

Inštalácie telekomunikačných káblov

v pivničných priestoroch bytového domu bez akejkoľvek projektovej dokumentácie - problém posunutý na neskoršie riešenie, nakoľko sa problematike niekto nemohol odborne vyjadriť.
U: Siloš preveriť či existujú oznámenia a súvisiaca dokumentácia v archíve dokumentov pre Ipeľská 11 u správcu

Samostatné osvetlenie poschodí  

Rozdelenie centralizovaného svietenia na individuálne po poschodiach, spolu s pohybovými snímačmi. Odhadovaná cena 4 000€. Schválené konkrétne riešenie na schvodzi s ponukou 23/6/2016. Po 1/7/2016 bude spustené do realizácie.

Dokončenie murárskych prác (Schválené 19.12.2012)

v miestnostiach pri bývalých mrežiach pri vstupe zo schodiska k bytom, osvetlenie a dokončenie schodiska. Rozsah prác nutné špecifikovať na základe zápisnice.

Poistné udalosti nikdy neriešené cez poisťovňu

K 6/2016 sú evidované dve poistné udalosti, čakáme na plnenie

Zníženie tarifného pásma pre elektrickú energiu

Podľa § 45 ods. 3 vyhlášky č. 221/2013 Z.z., ak správca bytového domu alebo spoločenstvo vlastníkov bytov a nebytových priestorov dodávateľovi elektriny alebo prevádzkovateľovi distribučnej sústavy preukáže, že užívanie spoločných častí a spoločných zariadení bytového domu je spojené výlučne s užívaním bytov, nebytových priestorov alebo spoločných častí a spoločných zariadení iba domácnosťami, distribúcia elektriny a dodávka elektriny do odberných miest spoločných častí a spoločných zariadení bytového domu sa považuje za distribúciu elektriny pre domácnosti a dodávku elektriny pre domácnosti.

Tabuľka "certifikát" budovy

sa má dať osadiť na dom po zateplení, resp. po rekonštrukcii. Kedže zateplenie bolo ukončené, je možné pristúpiť k osadeniu tabuľky. Kolaudacia rekonštrukcie a zateplenia schodiska nie je vyžadovaná zákonom, preto je možné aktivitu dokončiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára