Výzva Senes na vyčistenie šachty a jej zabezpečenie
19/9/2016 upozornili sme spoločnosť, ktorá realizuje rekonštrukciu. Na náprave pracujú.
Ďakujem za upozornenie a prajem pekný deň.
S pozdravom, Mgr. Kohútová
Nakoľko Ipelska 11 do rekonštrukcie šachty a jej vyčistenia investovala finančné prostriedky, v rámci zachovania našej investície vás žiadame o odstranenie tohto vážneho bezpečnostného problému ktorý vznikol pri rekonštrukcii a zároveň o následne zabezpečenie vyčistenia a uvedenia šachty do pôvodného stavu .
Rozbité okienko na pivnici
14/9/2016 Poprosím o nahlásenie a riešenie poistnej udalosti vandalizmu na pivničnom okne.Čistenie technologie pripravy SUV
07/09/2016: na základe zmluvy o dielo s Kapex Metering s.r.o., a vzákomnej dohody realizovať po 2 rokoch vyčistenie technologie pripravy SUV, porposím o kontaktovanie spoločnosti a dohodnutie týchto prác, pre vyčistenie súvisiacich filtrov, kontroly diela a celej sústavy.23/9/2016Dobrý deň, pán Siloš,Vašu požiadavku evidujem.Presný termín Vám oznámim mailom.
S pozdravom
Delenie nákladov kanalizácia
22/6/2016 Schválená faktúra za čistenie odpadu s požiadavkou na refakturácie polovice nákladov u Ipelska 9, keďže ide o spoločný priestorHavária kanalizácie, nočný výjazd
6/2016 by mal byť hradený z poistky
Havária strechy, odtrhnutá izolácia
6/2016 by mala byť hradená z poistky
Spotreba na týchto trvale obývaných bytoch v zúčtovaní 2015 je nižšia ako v bytoch, kde nikto pravidelne nebýva.
15/2/2016 Správca bol požiadaný na osobnom stretnutí o návrh riešenia prefinancovania existujúceho úveru , iným lacnejším zo ŠFRaB. K súčnnosti bol ponúknutý jeden z vlasníkov bytového domu, ktorý riešil financovanie.
Nevyriešené. Zástupcovia riešili samostatne. Predložená ponuka vlastníkom 23/6/2016, bude písomné hlasovanie k téme.
Reklamácia vyýčtovania
14/6/2016 Reklamácia a vysvetlenie od sprvcu o počiatočných a koncových stavoch pre vybrané byty , pre SUV, TUV, s dátumami odpočtov a termínom poslednej výmeny vodomerov.Spotreba na týchto trvale obývaných bytoch v zúčtovaní 2015 je nižšia ako v bytoch, kde nikto pravidelne nebýva.
Nový dodávatel elektriky MAGNA
Reklamácia platieb za rok 2016 komunikovanána správcu. Identifikovaná zmena dodávateľa elektriny na MAGNA, bez vysvetlenia a informovania.Prefinancovanie úveru, zníženie úrokovej sadzby
13/9/2016 Hlasovanie je naplánované na 20-22/9/201615/2/2016 Správca bol požiadaný na osobnom stretnutí o návrh riešenia prefinancovania existujúceho úveru , iným lacnejším zo ŠFRaB. K súčnnosti bol ponúknutý jeden z vlasníkov bytového domu, ktorý riešil financovanie.
Nevyriešené. Zástupcovia riešili samostatne. Predložená ponuka vlastníkom 23/6/2016, bude písomné hlasovanie k téme.
Finančný stav zápisnica 2/2016
15/2/2016 Správca bol informovaný že nedošlo k vysvetleniu finančneho stavu zo zápisnice v 12/2015. Ustne bolo vysvetlené, že v reportovanom stave ete nebola účtovne započítaná uhradená úverová splátka. Písomné vyjadrenie zatiaľ nedošlo.
18/2/2016 mSilos : Dnes budem hovoriť s dodávateľom o možnej zľave a dám info
2/3/2016 mSiloš : Dostal som upravenú CP od Aqua defekt vystavil som objednávku a požiadal som o urýchlene vykonanie opravy samozrejme pokiaľ im to počasie dovolí. Informoval som aj p. Barilovú
22/6/2016 Zvod 1 od spodných podlaží opravený, plánuje sa oprava Zvodu 2
1/2/2016 Správca informoval o ponuke na výmenu kompenzátora. Pol požiadaný o doplnenie informácii, nakoľko zástupcovia nie sú informovaný o stave, či ide o haváriu a pod.
Ipeľská 11, p. Holodová -výmena kompenzátora. Pri obhliadke kompenzátora u p. Holodovej bol zistené že je ho nutné vymeniť
22/1/2016 Urgované vysvetlenie k neevisovanej Zmene počtu osôb - Ipeľská 11 byt č. 38 Nevysvetlené, iba zmené vo vyúčtovaní.
Aquadefekt
15/2/2016 Správca informoval o riešení Aquadefect a doriešenie spádových rúr v plnom rozsahu.18/2/2016 mSilos : Dnes budem hovoriť s dodávateľom o možnej zľave a dám info
2/3/2016 mSiloš : Dostal som upravenú CP od Aqua defekt vystavil som objednávku a požiadal som o urýchlene vykonanie opravy samozrejme pokiaľ im to počasie dovolí. Informoval som aj p. Barilovú
22/6/2016 Zvod 1 od spodných podlaží opravený, plánuje sa oprava Zvodu 2
Havaria kúrenia - kompenzátor Holodová
13/9/2016 Objednané riešenie od MODACO1/2/2016 Správca informoval o ponuke na výmenu kompenzátora. Pol požiadaný o doplnenie informácii, nakoľko zástupcovia nie sú informovaný o stave, či ide o haváriu a pod.
Ipeľská 11, p. Holodová -výmena kompenzátora. Pri obhliadke kompenzátora u p. Holodovej bol zistené že je ho nutné vymeniť
22/1/2016 Urgované vysvetlenie k neevisovanej Zmene počtu osôb - Ipeľská 11 byt č. 38 Nevysvetlené, iba zmené vo vyúčtovaní.
Odvzdušnenie SUV
20/1/2016 Odvzdušňovanie vodovodných stupačiek, časť SUV, urgované riešenie
19/02/16 Keď sme boli na dome p. Alscher RUAL, p. Janík a ja tak sme vymerali schránky tak aby sa dali dvere otvoriť až po stenu rám dverí bude posunutý cca o 15 cm smerom ku vchodovým dverám a schránky tomu nebudú zavadzať. Polička bude cca 50 cm nad podlahou tak aby sa tam zmestila A4 hĺba poličky 39 cm, schránky budú začínať spodná hrana 80 cm na podlahou a budú končiť vo výške 157 cm
19/02/2016 Vystavená objednávka na realizáciu 56 schránok
16/2/2016 Správca bol požiadaný telefonicky o prípravu zmluvy o dielo pre realizáciu rekonštrukcie prízemia.
25/2/2016 mSilos V prílohe Vám posielam návrh zmluvy o dielo spoločnosť RUAL. Podľa predbežnej dohody ak všetko pôjde dobre tak už budúci týždeň by spoločnosť RUAL začala pracovať na rekonštrukcii.
29/2/2016 Dodaná upravená a spripomienkovaná zmluva k správcovi
10/3/2016 Zmluva parafovaná za zástupcov a postúpená na podpis.
Platby roku 2015
8/1/2016 urgované vysvetlenie platieb roku 2015Revízia PO
24/11/2015 : Podľa platieb bola vykonaná revízia PO, poprosíme o dodanie správy z revízie pre jej zverejnenie.Vyriešené aktivity 2016:
Reklamácia schody RUAL
1/8/2016 Reklamácia vyriešená
3/6/2016 Opakovaná reklamácia realizácie schodiska u RUAL : dlažba na vonkajšom schodisku "klepe". Bol som preveriť situáciu a potvrdzujem, že na 2,3,4 schode z vrchnej časti nieje pod dlažbou dostatočne lepidla a dlažba "klepe", a v niektorých prípadoch sa hýbe už kachlička a vypava špárovka.
Požiadali sme odšpárovať, vytiahnuť kachličky, odstrániť lepidlo a urobiť nanovo.
Reklamácia RUAL Strieška
1/6/2016 Reklamácia realizácie striešky u RUAL : zatecena stena pod strieškou po daždi.Predpokladam že treba len skontrolovať tesnenie. Požiadali sme zatesniť.
1/7/2016 Reklamácia vyriešená
Reklamácia napojenia hydrantového systému
6/6/2016 Kontaktovaný dodávateľ dodané podklady, čaká sa na realizáciu
1/8/2016 Reklamácia vyriešená
Rekonštrukcia prízemia.
19/02/16 Na vedomie posielam objednávku na schránky dohodnuté s p. Janíkom že montáž bude až nakoniec celého diela.19/02/16 Keď sme boli na dome p. Alscher RUAL, p. Janík a ja tak sme vymerali schránky tak aby sa dali dvere otvoriť až po stenu rám dverí bude posunutý cca o 15 cm smerom ku vchodovým dverám a schránky tomu nebudú zavadzať. Polička bude cca 50 cm nad podlahou tak aby sa tam zmestila A4 hĺba poličky 39 cm, schránky budú začínať spodná hrana 80 cm na podlahou a budú končiť vo výške 157 cm
19/02/2016 Vystavená objednávka na realizáciu 56 schránok
16/2/2016 Správca bol požiadaný telefonicky o prípravu zmluvy o dielo pre realizáciu rekonštrukcie prízemia.
25/2/2016 mSilos V prílohe Vám posielam návrh zmluvy o dielo spoločnosť RUAL. Podľa predbežnej dohody ak všetko pôjde dobre tak už budúci týždeň by spoločnosť RUAL začala pracovať na rekonštrukcii.
29/2/2016 Dodaná upravená a spripomienkovaná zmluva k správcovi
10/3/2016 Zmluva parafovaná za zástupcov a postúpená na podpis.
15/2/2016 Správca na osobnom stretnutí informoval o príprave ponuky pre riešenie opláštenia strechy budovy aby sa zabezpečilo nezatekanie do plášťa domu. Realizované opravou na Atike domu
Slovenská pošta - rekonštrukcia
15/2/2016 Správca bol požiadaný na osobnom stretnutí o oslovenie Slovenskej pošty aby pred rekonštrukciou zabezpečila odstranenie ich zariadenia v Bytovom dome.
Domový telefon 4 poschodie
10/2/2016 Správca bol požiadaný o zakúpenie , namontovanie a zapojenie nového domového telefónu v byte na 4 poschodí na náklady vlastníka, s čím vlastník súhlasil.
22.2.2016 Vlastník bytu informoval o namontovaní telefonu a požiadal o aktualizáciu mena v zozname pri zvončeku vonku.
27.2.2016 Bolo aktualizované tablo s menami na zvončekoch.
31.7 boli poslané na posúdenie správcovi a zástupcom jednotlivé ponuky s termínom ich výberu odporučeného dodávateľa do 7/8. Zástupcami vlastníkov p. Dančákovou Demskou a p. Dadaj vybraná bola firma Slaja s.r.o. Realizácie opráv a novej revízie sa uskutočnila 13.- 14.8.2014. Revízna správa bude dodaná správcovi. Zatiaľ nepotvrdené.
Prepojenie atiky so zateplením Riešená L.D.Demská
U: Siloš preveriť či existujú oznámenia a súvisiaca dokumentácia v archíve dokumentov pre Ipeľská 11 u správcu
22.2.2016 Vlastník bytu informoval o namontovaní telefonu a požiadal o aktualizáciu mena v zozname pri zvončeku vonku.
27.2.2016 Bolo aktualizované tablo s menami na zvončekoch.
Čierna elektroinštalácia z revíznej správy
Káble vedúce so strechy DB Ipeľská 11 na BD Ipeľská 15.Staršie aktivity :
Revízia elektroinštalácie
12/6 p. Siloš doručil závery revízie a vyžiadal ponuky riešenia. Správa o odbornej skúške je zo dňa 26.08.2009. V prípade, že cenové ponuky budú do 120 € v konečnej cene, môžu byť objednané. Nakoľko ceny boli nad 120€, bolo vypísané VK 16/6 s termínom ukončenia 20/6 pre overenie oprávnenosti ceny.31.7 boli poslané na posúdenie správcovi a zástupcom jednotlivé ponuky s termínom ich výberu odporučeného dodávateľa do 7/8. Zástupcami vlastníkov p. Dančákovou Demskou a p. Dadaj vybraná bola firma Slaja s.r.o. Realizácie opráv a novej revízie sa uskutočnila 13.- 14.8.2014. Revízna správa bude dodaná správcovi. Zatiaľ nepotvrdené.
Reklamácia zateplenia - p.Kupcová Riešená V.Haršániová
Reklamáciu zo dňa 14/5 prevzala do riešenia p. Haršaniová. Všetky reklamácie sa majú riešiť písomne. 17/6 p. Kupcová potvrdila, že problém pretrváva a p. Haršaniová bola dotazovaná na stav riešenia reklamácie. Písomná reklamácia nebola k 17.6.2014 do rúk správcu podaná.Domová brána a Evidencia čipov Riešená V.Haršániová
Evidenciu, vydávanie a rušenie čipov má v zodpovednosti p. Haršaniová. Je v reklamácii to, že p.Szanwald vydáva vstupné kľúče bez schválenia. Nemáme informáciu o podaní písomnej reklamácie.Revízia pridelenia pivníc
Riešená L.D.Demská. Pridelenie pivníc nekorešponduje s plánmi. Aktivita sa bude realizovať osobným oslovení každého vlastníka a revidovanie stavu obsadenia pivníc.Prepojenie atiky so zateplením Riešená L.D.Demská
Poistné udalosti nikdy neriešené cez poisťovňu
Problém minulých období, ktorý je stále v riešení so správcom.
Reklamácia bleskozvodov na streche, osadenie dverí Riešená L.D.Demská
O spísanie písomnej reklamácie bol požiadaný p. Siloš 18. júna 2014. 21. júla sa na stav reklamácie dotazovala p. L.D.Demská bez odpovede do 31/7/2014. Ziskat kopiu reklamacie, nakolko boli podla informácií od p. HAršániovej opravené len dvere.Aktualizácia osobo-mesiacov
Aktualizácia bola prisľúbená od p.HaršaniovejInštalácie telekomunikačných káblov
v pivničných priestoroch bytového domu bez akejkoľvek projektovej dokumentácie - problém posunutý na neskoršie riešenie, nakoľko sa problematike niekto nemohol odborne vyjadriť.U: Siloš preveriť či existujú oznámenia a súvisiaca dokumentácia v archíve dokumentov pre Ipeľská 11 u správcu
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára