pondelok 10. júna 2013

Stretnutie so zástupcami 10/6/2013

Vážení vlastníci

v prípade, že máte otázky alebo pripomienky k ročnému zúčtovaniu od spoločnosti Váš správca za rok 2012,

príďte v pondelok 10/6/2013 o 19:00

do spoločných pivničných priestorov  na stretnutie so zástupcami vlastníkov.


Nakoľko sa vo vyúčtovaní nachádza niekoľko nejasností/chybných položiek, plánujeme v blízkej budúcnosti samostatné stretnutie s konateľom spoločnosti , aby nám ich ozrejmil.

ďakujem

Lucia Demská

2 komentáre:

  1. Témy riešené na stretnutí budú konzultované so správcom . Správca bol požiadaný o návrh termínu pre konzultácie v nasledovnom rozsahu :

    1. Vyúčtovanie tepla - verifikácia účtovaných rozsahom proti nameraným o potvrdeným
    2. Vyúčtovanie vody - verifikácia účtovaných rozsahom proti nameraným o potvrdeným
    3. Rozdiel na účtoch na údržbu a energie
    4.P. Veľkému nejde otváranie vchodových dverí
    5.P. Kupec : na balkon mu majú prísť naspať namontovať sušiak na šaty. Mal dohodnuté s VS , že to prídu dorobiť
    6.Strecha – Reklamácia riešenej opravy
    7.Osobo-mesiace - Vyúčtovanie nekorešponduje s dodanými podkladmi na osobo-mesiace dodané od zástupcov. Správca ma pritom povinnosť každoročne žiadať písomne o nahlásenie počtu osôb v bytoch.
    8. Vyúčtovanie:
    Problém s identifikáciou : režijné náklady (21,72 €), zimná údržba, platby za odpočty vodomerov
    Zlý odpočet prenajímaných priestorov
    Chýbajú údaje o stavoch meračov v byte
    Poníženie preplatkov o nedoplatky z roku 2013 sa zmätočne uvádzajú na rozpise, nakoľko ide o vyúčtovanie za rok 2012.
    Nekorektný stav reportovaných ako vykonaných tak plánovaných aktivít (napr : v roku 2013 je plánovaná výmena stúpačiek, v roku 2012 bolo z Fondu údržby a oprav financované zateplenie bytového domu a výmena výťahov) spochybňuje správnosť dodaného stavu o výkone správy.



    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry den,

    17/6/2013 sa uskutočnilo stretnutie s konateľov Váš správca p. Romanom Vargom. Jednotlivé body, ktoré boli diskutované na stretnutí a z neho vyplývajúce kroky, na ktorých sme sa dohodli sú zhrnuté v nasledovných bodoch:

    1. Internetbanking pre zástupcov vlastníkov

    2. Prístup pre zástupcov vlastníkov do “po schodoch” a následne nastavenie rozsahu zobrazenia

    3. Doplnenie vyúčtovania”

    - stavy meračov v bytoch voda, teplo

    - vysvetlenie položky zimnej služby

    4. Faktúry

    - každá faktúra musí byť poslaná na schválenie iba s objednávkou na meno, neplatí pre faktúry na základe zmluvy, ktorú schválili zástupcovia

    - v prípade havarijnej situácie musí byť súčasťou faktúry podpísaný protokol s objednávatelom

    5. Strecha:

    - dohodnutá technická revízia



    Správca bol požiadaný o informovaní a ďalšom postupe v týchto bodoch.

    Lucia Demska

    OdpovedaťOdstrániť