Vážení vlastníci bytov,
dovoľte nám informovať Vás, že v dňoch 15.-18.5.2016 sa uskutoční odovzdávanie kľúčov od nových poštových schránok vo vestibule bytového domu.
Dátum
|
Deň
|
Čas
|
15.5.2016
|
NEDEĽA
|
18:00 - 19:00
|
16.5.2016
|
PONDELOK
|
18:30 - 19:00
|
17.5.2016
|
UTOROK
|
17:00 - 18:00
|
18.5.2016
|
STREDA
|
17:00 - 18:00
|
V neskorších termínoch budú kľúče k dispozícii u zástupcu vlastníkov podľa oznamu v bytovom dome.
Nový kľúč bude odovzdaný po preukázaní sa vo vzťahu k vlastníctvu bytu občianskym preukazom ( Nájomník navyše nájomnou zmluvou) a podpisom za byt. Menovky sú na schránku umiestnené v predstihu od pondelka 16.5.2016 pre distribúciu pošty.
Po 18.5.2016 sa začne rekonštrukcia 1 poschodia a tým aj likvidácia starých poštových schránok, prosím vyberte si do tohto dátumu poštu, pretože schránky budú odvezené ako odpad. Schránky budú v tomto termíne vylomené a pošta presunutá do nových schránok.
Súčasne Vás pri tejto príležitosti chceme požiadať o pomoc pri riešení evidencie domových pivníc, kde v aktuálnom čase nie je známe pridelenie jednotlivých pivníc na byty. Pri zmene majiteľov bytov narážame opakovane na problém s identifikáciou správnej pivnice. Chceme Vás preto požiadať o prinesenie Vašich kľúčov od pivníc, aby sme potvrdili správnosť pridelenia pivnice k bytu. Pivnica bude označená a označená do evidencie.
Vaša ústretovosť pri riešení problematiky evidencie pivníc napomôže k doriešeniu jedného z dlhodobejších evidenčných problémov na bytovom dome.
Zástupcovia BD
Ipeľská 11
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára